23
Ergebnisse
Filter
-
Szenario Darstellung: Das weltweit größte Online-Kaufhaus Amazon macht dem deutschen Lebensmittelhandel Konkurrenz
Wissenschaftliche Studie 2013 -
Vier Möglichkeiten, Preise ohne Gewinnverlust zu reduzieren
Machen Sie Ihre Kunden zu (unbezahlten) MitarbeiternWissenschaftlicher Aufsatz 2013 -
Wer weiß, was die Kunden wollen, gewinnt
Neue Umsätze durch Ausbau der IndividualleistungenWissenschaftlicher Aufsatz 2012 -
Jahresgesprächsproblematik Kostenschere Handel vs. Industrie
Wissenschaftlicher Aufsatz 2008 -
Der Türkische Handel in Deutschland
Erkenntnisse aus einem Vertriebsprojekt im SüsswarenhandelWissenschaftlicher Aufsatz 2008 -
Sponsoring-Awareness in der Formel 1
Wissenschaftliche Studie 2005 -
The mediation effects of import on FDI and GDP in Sub-Sahara African countries
Wissenschaftliche Studie 2020 -
Potential Impacts and Impediments of Electronic Commerce in Developing Nations
Wissenschaftlicher Aufsatz 2017 -
E-grocery. The last major growth potential in German food retailing?
Wissenschaftlicher Aufsatz 2014 -
Impact of On Shelf Availability on Profitability of Super Markets in Karachi
Forschungsarbeit 2014 -
Apple’s Growth in Chinese Market
Forschungsarbeit 2012 -
Englishnization. Lingua Franca for Global Business
Forschungsarbeit 2013 -
E-Commerce Business Case for Africana Foods and Drinks Ltd
Forschungsarbeit 2013 -
Enhancing firm performance via distribution channel innovation: The case of small and medium enterprises
Empirical Evidence The Grant Challenges for The Worldwide SMEsFachbuch 2012 -
“FDI in India’s Multi Brand Retail Sector”: How to Get Ready for the Big Play
Wissenschaftlicher Aufsatz 2011 -
Decomposition of export growth into diversification patterns
Forschungsarbeit 2010 -
UAE and Globalization - Attracting Foreign Investments
Wissenschaftlicher Aufsatz 2011 -
The World Trade Organisation and India's Agricultural Exports
Concerns of Greater Market Access and Better PricesForschungsarbeit 2011 -
Does a higher perceived product quality need less advertisement to be sold?
Wissenschaftliche Studie 2009 -
Expansion Opportunities for H&M in Asia - Market Analysis
Wissenschaftliche Studie 2009